By: ieder immi

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 14-Jul-2008 04:34 Email | Share | Bookmark
TENTIONNNNNNNNNNNNNN NYERRRRRRRRRRRR

 
 
 
ha aaaaaaaaaaaaaaaa nak marah nie .. dah lah kejer di opis nie banyakkk .. kenapa lahhhh aku tak lepas - lepas nak upload gamboor ... geram tau ... heiiiii .. kenapalah server kat opis nie ... lambat .. lembabbbbb hehheheh .. marah pulak .. dah lah guna percuma kannn .. huhuhuh geram bukan aper .. 2 - 3 ari nie aku balik lewat sbb nak cuber mengupload gambar terbaru dari bengkel .. semuanya tak berjaya di upload .. geram nyer .... rugi masa tau ... huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa TENSIONNNN
haaaaaaaaa ... tgk tuuu dah marah giler nie baru boleh nak upload .. mcm tahu jer aku nak merajuk ngan pc nie ... huhuhu .. yerlahhh marah sokmo nanti tak elok .. bak kata mamber kuuu nanti tak cantikkk .. hehhe



nie gambar rak letak barang .. hubby buat untuk aku dirumah kuantan , tapi dah dibeli oleh abg saudara .. ermmm marah sungguh aku .. kan dah kena buat lagi satu .. huhuhu nasib lahh





View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net