By: ieder immi

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  6  7  8  9  10  11  12  [13]  14  15  16  17  18  19  20  >  >>]    [Archive]
Sunday, 17-May-2009 11:41 Email | Share | | Bookmark
playground at tasek puteri



salam semua ... ermm dah lama jugak aku x update kan ... sebetulnya hati dah x der kat fp nieh ... jujur ku katakan disini ... benar .. ianya bermula disini dan akan berakhir disini ... tapi entahlah .. separuh dari ati ku mengatakan berat untuk meninggalkan fp kerana aku banyak belajar untuk mengenali hati, perasan dan perangai manusia disini dan juga aku banyak mendapat kenalan walaupun hanya di alam siber sahaja ... separuh lagi hati ku mengatakan aku harus membuat perubahan ... entahlahhhh perasaan kebusanan ini dan yg paling pasti malas untuk mengupdate makin berleluasa di hati ku ini ... NTAHLAHHHH ... ia hampir2 mengorbankan sesuatu yg pasti didalam hidup ku ini .... mungkin aku memerlukan masa ...

bila di fikirkan , tangan ini memang suka untuk membuat editing gambar2 dan secara langsungnya mengupload gambar2 kenangan untuk dikongsi bersama ... tapi seperti ada sesuatu yg membuatkan berat tangan aku untuk meneruskannya .... hermmm sudah lahhh ... nak terangkan dan jelaskan .. bukan lah mudah dan toksah lah anda semua peningkan kepala dgn masalah ku ini... yuk lah layan piccas yg sempat aku ambil sewaktu kenangan indah aku bercuti di KL baru2 nieh ....















KASIH SEORANG AYAH ...



dan disini ingin ku persembahkan
bagi entry Holidays Part I adalah adik yusmirdah kita nie .....
tkasih dik ... jgn jemu2 masuk fp akak yerk ...
mohlah layan picass dia di http://nor yusmirdah.fotopages.com




dan lagi ....





dan ini juga ingin ku persembahkan
bagi entry ku Continue part II & masjlis kawin umah adik AZUE
haaaaaaaaaa ini lah dia adik watie .. ermm musti dah ramai yg kenal kan ...
yuk lah layan picass dia di fp dia ..
tkasih dan jgn busan2 ke umah akak nie yerk ...




dan lagi ...




TKASIH SEMUA ... JGN BUSAN2 MASUK FP IEDA YERK .. TKASIH ATAS SOKONGAN ANDA SEMUA , MANA YG BAIK DTG NYA DARI ALLAH DAN TIDAK ITU ADALAH DARI DIRI KITA SENDIRI .. DAN KITA ADALAH HAMBA SEADANYA ... LUV U ALLL .. MUAHHHHHHHHHH



Tuesday, 12-May-2009 13:49 Email | Share | | Bookmark
continue - part II & majlis kawin adik AZUE

salam semua ... ermm maleh nak cakap banyak2 .. ermm kat bawah nieh adooo gamboor masoo den di KL lah tuh ( mood tadak ) ... ermm yuk jer lah layan piccas nieh ...

nie masa aku jumpoo sepupu aku die nandos .. weii adoo samoo ko ghuper aku dan mawar nieh ...








nie kek umah diooo .. dah berumah dah sepupu aku nieh ... aku ! biloor lah layiee mawar oikkk ...

dan yg paling best kenangan bersama teman - teman fp di umah adik azue kawin ... fuh havoq gilersss ... sukaaaaaaaaa tgk mereka semua ceria dan gumbira ... yuk lahhh layan zazzzzzzzzzzzzzzzzz














last sekali anak dara aku nie memang suka enterprame .... hehehehh kesayangan ibu ...

OK DAH LAH .. UNTUK DI ENTRY INI DULU ... SEKIAN , DAN AKAN DISAMBUNG LAYIE ... TUNGUUUUUU YERK ... JGN JEMU2 MASUK SINI TAU ... KALAU JEMU .. DEN X DAPEKKK NAK NOLONG .... HEHEHEHHE


Monday, 11-May-2009 13:18 Email | Share | | Bookmark
holidays part 1


salam dan bersua kembali .. alhamdulillah dapat jugak aku meneruskan entry ku ini , selepas penat kembali dari bercuti2 ngan family di KL ... umah adik jerkkk .. dan beberapa tempat yg ku sempat terjah ... so ... moh lah layan piccas nie ... dah malam sgt .. maleh nak soksehhh2 banyak2 ... lets pictures talk ...

zazzzzzzzzzzzzzzzzzzzz ...


biler dah sampai ke umah adik aku malam kul 1.00 pagi .. esoknya kami decide nak ke rumah anak saudara mak .. dah lama jugak dan x pernah bagi aku ke rumah dia ...heheh teruja jugak ...



x banyak yg dpt di snap sbb kami leka berbual .. heheh nie jerk ...



esoknya .. kami ke mines ... setelah sehari suntuk di umah anak saudara mak tuh .. kami panggil dia kak tik ... panggilan manja tauuuu ...







haaaaaaaaa kalau nak tahu .. inilah umah ............ fuh belakang umah nya mengadap tasik tempat kami naik cruise tuh .. dasyatttt umah tuuuu





dalam ramai2 tuh .. zahrien lah yang paling ketara penatnya .. sakan berjalan sampai x daya ayah dan ibu dia nak menengoknya .. letihhh melayan .... hehehhehehe

** PSSST den dah amik perhatian dahhhhhh ... ghuper2nyer ikan keli afrika lahh tuh ... den manoor lah tahu , adik den sobut ikan patin , lobeh kurang samooo yooo ghupernyer ... mihahahhaha sebetulnyoo den pun x konal gakss sbb den bukan pengemar ikan sungai nieh ( ikan sungai kooo ? ) x kighoo lah ikan yg sewaktu dengan nyooo ) ... heheheh, SOWIII LAHHHH kepadoo yg perihatin tuhhhhh

OK LAHHHH .. SAMPAI DISINI DULU ... NANTI SAMBUNG LAGI EDISI KE2 LAKSSS ... LUV U ALLL ... ENJOY LAH JAMU MATERRRRR .... CAU CIN CAUUUUU


Saturday, 9-May-2009 11:46 Email | Share | | Bookmark
love u momma ... happy mothers day

 
 
assalamualakum ...

BUAT SEMUA IBU - IBU DI MUKA BUMI INI , INGIN KU UCAPKAN
' SELAMAT HARI IBU' SEMUGA DIRAHMATI OLEH ALLAH SELALU HEMDAKNYA ...


BUAT IBU , UNTUK MU


KHAIRIAH BINTI ABDULLAH ( ibuku )

bagi diriku tiada hari yg dinamakan hari IBU , kerana segala penggorbanan mu dan kasih sayangmu dulu kini dan selamanya sehingga ke syurga ..

Sabda rasulullah s.a.w yang maksudnya:
“ Redha Allah bergantung pada redha dua ibu bapa, dan murka Allah bergantung pada murka kedua-dua ibu bapa.” Riwayat Al-Hakim


Selain itu, Rasulullah ada menegaskan sebanyak tiga kali ttg soalan sahabat berkaitan siapa patut diutamakan dalam sesuatu hal,dan jawapan Rasulullah ialah..Ibumu,ibumu dan ibumu..

Selain itu,ingatkah kita tentang cerita Alqamah yang di saat kematiannya susah untuk mengucap shahadah. Ini juga adalah akibat drp kesan menderhakai ibu.Dan setelah ibunya mengampunkan kesalahannya,barulah Alqamah dapat mengucap dua kalimah shahadah dan pergi menemui Illahi dgn tenang. Di sini saya ingin tegaskan bahawa, martabat ibu di sisi Allah sangat tinggi dan mulia. Oleh itu, kita sebagai anak perlu mentaati ibu dan juga bapa kita dengan sebaik mungkin. Kita juga perlu menghormati,mengasihi dan menyayangi mereka sebagaimana mereka mengasihi kita. Semoga dgnnya kita dapat beroleh ketenangan dan dapat meraih redha Allah S.W.T.


BUAT MEREKA YG BERGELAR IBU


BADARIAH BINTI ABDULLAH ( atukku )

Ibu.. Orang kata aku lahir dari perut ibu..
Bila dahaga, yang susukan aku.. ibu
Bila lapar, yang suapkan aku..ibu
Bila keseorangan, yang sentiasa di sampingku.. ibu
Kata ibu, perkataan pertama yang aku sebut.. Ma!

Bila bangun tidur, aku cari.. ibu
Bila nangis, orang pertama yang datang ..ibu
Bila nak bermanja.. aku dekati ibu
Bila nak bergesel... aku duduk sebelah ibu
Bila sedih, yang boleh memujukku hanya ibu
Bila nakal, yang memarahi aku ...ibu
Bila merajuk... yang memujukku cuma..ibu
Bila melakukan kesalahan... yang paling cepat marah..ibu
Bila takut... yang tenangkan aku .. ibu
Bila nak peluk... yang aku suka peluk..ibu

Aku selalu teringatkan ..Ibu
Bila sedih, aku mesti talipon... Ibu
Bila seronok... orang pertama aku nak beritahu...Ibu
Bila bengang.. aku suka luah pada ..Ibu
Bila takut, aku selalu panggil.. "ibuuuuuuuuuuuuu! "
Bila sakit, orang paling risau adalah ..Ibu
Bila nak exam, orang paling sibuk juga Ibu
Bila merajuk, yang datang pujuk aku juga.. Ibu
Bila buat hal, yang marah aku dulu..Ibu
Bila ada masalah, yang paling risau.. Ibu
Yang masih peluk dan cium aku sampai hari ni.. Ibu
Yang selalu masak makanan kegemaranku. . Ibu
Yang selalu simpan dan kemaskan barang-barang aku, Ibu
Yang selalu berleter kat aku.. Ibu
Yang selalu puji aku.. Ibu
Yang selalu nasihat aku.. Ibu
Bila nak kahwin..
Orang pertama aku tunjuk dan rujuk... Ibu

[b]Adakah kita begini ...


Aku ada pasangan hidup sendiri
Bila seronok... aku cari pasanganku
Bila sedih... aku cari Ibu
Bila berjaya... aku ceritakan pada pasanganku
Bila gagal... aku ceritakan pada Ibu
Bila bahagia, aku peluk erat pasanganku
Bila berduka, aku peluk erat Ibuku
Bila nak bercuti... aku bawa pasanganku
Bila sibuk... aku hantar anak ke rumah Ibu
Bila sambut valentine.. Aku hadiahi bunga pada
pasanganku
Bila sambut hari ibu...
aku cuma dapat ucapkan Selamat Hari Ibu
Selalu ..... aku ingat pasanganku
Selalu... Ibu ingat kat aku
Bila..bila.. . aku akan talipon pasanganku
Entah bila.. ...aku nak talipon Ibu
Selalu ...aku belikan hadiah untuk pasanganku
Entah bila... aku nak belikan hadiah untuk Ibuku


dan disini ingin ku persembahkan anugerah
bagi entry Menu Today dan F3 Juga Untuk Nina ... haaaaaaaaa tu dia ... org bawah nieh .. musti semua dah kenal WAK KUMIS kita nieh ... kumis tipis hiasan ... wajah tampan rupawan .... hehehheh alamak terlebeyyy sudahhh ...
ini lah wak kumis yg telah tercopot dengan pantas nya di fp ieda nieh ..
moh ke umah dia di http://-teksi-singapore.fotopages.com[/b]




[b]dan lagi ...




dan untuk entry seterusnya ingin ku anugerahkan
bagi entry Holiday is the Best ... haaaaaaaaaa taraaaaaaaaaaaa inilah dia
adik watie kuuuuu ... telah mempantaskan dirinya mencopot di fp ku ini ..TAK YAH NAK SUH GI UMAH DIA DAHHH .. MESTI DAH TAHU KANNN ... hheheh watie
di http://shahwatie.fotopages.com




dan lagi ...



tkasih dik ... ko nie dik .. lomantikkk lahhh .. nie yg jelouss nieh ... mihahhah

TKASIH SEMUA .. JGN JEMU2 DTG LAYIE YERKKK ... LUV U ALLL


Thursday, 7-May-2009 02:55 Email | Share | | Bookmark
holidays is the best ....

ASSALAMUALAIKUM ..

BUAT SEMUA TEMAN2 SEKALIAN , DAKU AKAN BERCOTI BERMULA HARI INI , DAN DAKU SUDAH PUN BERADA DI KL ... SMLM DEN SAMPEIIII ... FUH PENAT .. SIB BAIK MY BRO YG BAWAK KETER ,,, HEHEHHEH ... OK WILL BE OUT OF HOLIDAYS SEHINGGA 10HB ...

SO ANY UPDATE XTVT AKAN DI SAMBUNG SLPS INI .. SEKIAN , SEMUGA IDOKLAH JEMU MASUK UMAH DEN NIEH YERKKK ... EHEHEHH HAAAAAAAAAA SATU LAYIE .. SAPOOOO YG NAK POGI UMAH AZUE .... ANGKAT TANGANNNN ... YIEBAAAAAAAAAAA LEH JUMPOOO DEN DISANOOOOOO ....KITO JUMPO2AN LAH DISANOOOOOOOOO .. MAJLIS KAWIN ADIK AZUE ...YUK .. YUK LAHHHH

HEHEHEHE BYE SUMOOOOO

LOV U ALLL LAHHHH ... MUAH .. MUAHHHHHHHH ... MUAHHHHHHHHHHHHH.. SAYANG SELALU .. CINTA SUMOOOOO ...

OPSSSSSSSSS TERLEBEYYY SUDAH ....




[<<  <  6  7  8  9  10  11  12  [13]  14  15  16  17  18  19  20  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net